Nu har jag lovat

att jag ska hålla bättre koll på min blogg så därför ska jag göra det, även om det innebär små blogg inlägg.
Jag tror faktist det är där felet ligger! Jag väntar så länge så att det blir jobbigt att berätta allt skoj (och mindre skoj) som händer i mitt liv.
Så jag ska nog skriva oftare och kortare *nöjd*

Kan säga nu att det är en tanke som besvärar mig som fan! Jag hade så bråttom hemifrån, elja..."hemifrån och hemifrån".
Anywayz, jag hade så brådis att jag bara stack in fötterna i conversena sådär så att hälen sticker ut och slängde på mig väskan och höll jacka på armen och händerna fulla med det gigantiska halsduken, mössa å vantarna och så smällde jag igen dörren och kutade så där till bussen. Ni kan ju tänka er vilken blick jag fick från chaffisen! Men nu är jag orolig att jag inte smällde till dörren ordentligt och nu har dörren blåst upp och vem som helst kan komma in och missarna kan gå ut och möta trafiken!! *HORROR!!!*
E har ju såklart slarvat med sina tider igen så han väcker ingen, jag kan ringa 10000ggr om men han kan lätt ignorera mina samtal.
Fast det kan jag inte klaga på, eftersom idag var han min väckarklocka. Ja, han gjorde det igen, talade i sömnen och små gnällde och lite höjdröst kan jag medge att det var, ni vill säkert veta vad han sa. han sa detta: "EN TIA!Gaby tio...tio...EN TIA!"

så började min dag, hoppas er morron var bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback