Startat en övertalningskampanj!

Nu har jag verkligen fått fnatt, jag kollar som en galning efter resor, bort bort härifrån :)
Tänkte att jag har ett examens arbete som ska skrivas i 8 veckor, why not två veckor i solen?
Jag tänkte att om jag reser så kan jag påbörja den redan nu så att den är färdig iaf någorlunda en vecka innan deadline så att jag kan ta det easy men semester det måste jag ta!
NU, WHO IS WITH ME?

Jag tänkte en charter, två veckor i typ egypten. Men än så länge bara drömmar. Jessi vill åka till NY och jag vill till strand, kan man inte komma överrens om typ LA då? neeeejnej det ska vara NY...

E vill inte heller åka,,,"snart e ju solen här..då e det onödigt" Ja, men kommer solen ta med sig kristallgrönt vatten och vita stränder och korallrev?????!! NÄÄÄÄÄ precis, och kommer saker och ting bli billigare när solen kommer? nononooooo....wellwell snart kommer mina damer hem. TJOHOO! men jag kan f örstå om dom inte vill komma hem, det hade jag nog inte velat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback