Ursch...vilken dag!

Jag saknar mina bästisar! Jag har haft en av de sämsta dagarna, folk går runt som ilska tjurtuppar och stångar mot allt och alla. Man är lixom inte beredd på sånt men nu vet jag!
Jag vill kunna ringa Lellie och be henne möta mig vid t-banan så att jag får prata ut mig och att hon lyssnar på mig och tröstar, eller Nina som kan lyssna på mig coh hålla med om hur dumt folk kan bete sig. Men ingen, jag har ringt min syster 3ggr idag (och det vill säga inte lite) har chattat med lillsyster och försökte få tag på mamma. Men syster är upptagen och inte kan ses, kan inte prata på telefon heller. Lillsyster har inte ärvt ens förmåga att chatta och mamí var tydligen så upptagen att "jag ringer upp dej sen, kan inte prata just nu"*klick*...MEN VA FAAAN?
Jag behöver er nu och ni är alla sååååå upptagna...wellwell...KOM HEM NU FLICKOR!! *tar mig själv i kragen* nej, nu ska ni ha skoj och njuta! För livet kan allt bra vara hård ibland.

En sak är iaf uppstyrd och det är att vi ska gå och se Hoffmaestro & Chraa, som det ser ut nu så ska Erik inte med. SUCK, men jaja...vi kan ha kul utan honom!!
Mina vänner som står ut med mig nu ska iaf digga och dansa *har fått mina csn,,,yeay!*

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback