Kärlekskilon....

Jahapp, nu är det officiellt. Jag har blivit med kääärlekskilon *storböööl*

Jag satt på mig mina lite slappa jeans idag, men skillnaden från förr är att dom numera INTE är slappa, utan verkligen smet åt!! Och mina favvisar..jag dom ska jag inte ens snacka om....fy feeeen!
Jag måste sluta upp med detta!
Dumma mig!
Nu ska det seriöst sluta upp med småätande och godis och myspys med grabben.
Och när jag väl gör det (för ni förväntar er väl inte att jag ska sluta upp med det helt?!) så kommer jag ha gott samvete för att jag tränar minst 2ggr i veckan plus att nu ska jag få iväg oss till badminton hallen en gång i veckan....(note: bör skaffa klippkort)
Iochmed att jag delar med mig detta så kan måste jag klara det för jag menar ni läser och förväntar er att till "beach 2008" kommer pepita vara en tjej som kutar in i vattnet och inte en val som plumsar i och dränker alla småttingar!

Tillråga på allt så har jag fått tillbaka min magkatarr, yeay....buhu!!
Tror att det kan bero på ångest/rädslan inför nästa vecka och för att jag är nervös inför praktiken. Allt är så nära slutet så blir det lite som efter gymnasiet, "Vad ska jag göra nu?"

Nästa vecka?, undrar ni säkert. Ja det är då Pepita ska ta sig till Åre med E och hans crew, för mina possey svek mig. Så jag kommer åka en massa på ändan och bryta några ben här och var men jag rör på mig iaf!
Jag kommer typ träffa E & co när vi rör oss hemåt, de hämtar väl upp mig från barnbacken där jag fallit ner för kanske 11:e ggn...till mitt försvar så...jag är faktist Invandrare....det ligger inte i min natur att åka skidor och frivilligt åka till snön.
Kanske kan smita in på knatteski, där barn lär sig åka skidor...fast jag och de övriga knattarna? kommer inte typ jag vara ett huvud längre? Naaaahh...tur att man är en kortis! ;)

Hoppas jag överlever! *gulp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback