Låg....eller rädd?

Har känt mig ganska knasig i två dagar inkl idag. Känns konstigt, du vet som om jag precis fått veta att tomten/påskharen/tand fén inte finns längre.
TYp...vad?
Vill typ att E ska överösa mig med kärlek, vill att han krama mig hela natten och pussa på mig och säga hur mycket han tycker om mig. Även om det innebär att jag vaknar helt svettig och varm bara han är nära mig.
Han hade en mardröm igår men jag känner som om jag haft en mardröm som det känns i magen iaf. Obehaglig känsla detta.
Han berättade en känsla som han hade för mig i söndag och så känner jag nu, det enda tröst är att ha honom så nära mig...jag tror jag har trillat dit ordentligt!
SUCK

Kärlek alltså....inte bara roligt!

Kommentarer
Postat av: nina

awwww...... inom snar framtid kommer vi nog se villa, volvo å vovve hehe :) MISS U! måste ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback