Ledig HELA helgen!

Ja, gott nytt år på er alla ....* usch vad jag känner mig tråkig*
2008 TJOHOOO!! YEAAAHH ROCK ON!!! *headbangar*..ja nu är det mucho bättre ;)
Hoppas alla hade lika bra nyår som jag hade det, bilder kommer så småningom.
Jag har egentligen tre saker jag vile skriva av mig på och det är följande:
 1)Jag vann säljtävlingen!!! Så nu ska jag få välja nåt skojsigt!
2) jag har dåååligt samvete över K, vi skulle träffa henne och hennes polers och hennes pojkvän D men eftersom både nina och leslie slutade sent och de skulle duscha och äta och sen börja dricka, så blev det sent...Alldeles för sent. Alla åkte hem och jag var världens svikare. Jag är inte sådan, jag kommer aldrig göra det igen och jag ska försöka hitta en bra dag då alla har tid och pengar att gå ut och käka och ha det allmänt trevligt! Jag saknar henne, hon e så himla go! men well me blew it  :(
3) jag är ledig hela helgen och ser fram emot att bara få göra: Nada. Bara få läsa böcker och äta gott och mysa.


Ska tom påbörja helgen med att se på förtrollad med några av mina gaaaals :) chiflick? Jajamänsann :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

buuu för världens svikare! :) näää, jag tror att K och D tycker väldigt mycket om dig alla fall - trots att middagen skulle blivit väldigt mycket mindre stel med lite pepita-love och lellie-fniss.. fy fan, ni ska nästan vara glada att ni missade. besos cariña!

2008-01-10 @ 12:21:57
Postat av: Anonym

buuu för världens svikare! :) näää, jag tror att K och D tycker väldigt mycket om dig alla fall - trots att middagen skulle blivit väldigt mycket mindre stel med lite pepita-love och lellie-fniss.. fy fan, ni ska nästan vara glada att ni missade. besos cariña!

2008-01-10 @ 12:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback