Nu börjar saker och ting ordna sig, dags för kaos?

Ja nu är det bra igen. Har pratat med csn och de har sagt att det som återstår är bara att skicka in studieförsäkran. Kan inte klaga på det just nu eftersom jag är så himla lättad över att jag överhuvudtaget fick pengarna! ( el nja...ta lånet iaf)

Sitter just nu på E's säng och skriver, känns sjukt att han inte är här. Vi har nämligen en prövotid just nu, en "låt-oss-se-om-vi-pallar-bo-ihop-utan-att-döda-varandra-grej", två veckor har vi satt och det känns bra att ha en kort period sen frå vi se opm vi vill förlänga el om det är för tidigt!

E är på träning och jag har varit hemma så jag passade på att laga mat, en grej som jessi har tillagat för mig nån gång. Det jag är orolig över det är om det smakar gott, jag fick testa lite bara. Har aldrig gjort lax förr, det ni!
Och anledningen till att jag inte är och tränar *måste faktist ursäkta mig oxå!* är för att missarna höll mig vaken hela natten, eller för första gången var det faktist Hampus som höll mig vaken med sitt ylande utanför sovrummet. Alfons har faktist varit ganska skrik-fri, sen så var det en till som ylade i natten.
Nej inte grannens hund utan min lilla "DOG"-E.
Han hade tydligen en mardröm så han började slänga med armarna ( ja, han träffade mig oxå) och skrek rakt ut, "AHH!!! AAAHH!! AAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!" medan jag försvarade mig och ropa nåt "aj" men han uppfattade såklart inte det. Sen så när jag äntligen lugna ner honom så muttra han till och vände argt på sig med ryggen mot mig, som om det var jag som gett honom den mardrömmen. Pyttsan!!
 Så summan av kardemumman *pepitas favvis uttryck* så sov jag dåligt så jag släpade mig och mina påsar under ögonen hem för lite vila.

Vi får väl se hur resten av veckan ter sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback