Tentan är ääääntligen över!

Bah! Alltså jag skulle kunna spy av lycka! *men även för att jag åt som en idiot till lunch*
Känns som jag blivit av med 3ton från axlarna, och att jag nu kunde dumpa min ryggsäck hemma som gav lite vikt till dom 3 tonen höhö...
Nu är det bara: csn, juridik tentan och projektarbetet kvar!

Har egentligen projektarbetet just nu men jag väntar på en tjej i gruppen som ska göra en matris med mig...då passar jag på och skriver här!

Jag undrar om alla är som jag eller om jag är rent av lite sepe ibland?
Tex. jag hade inte träffat e på ett tag och sen när vi ses (igår) så är jag irriterad som fan på honom, sjukt blandade känslor. Jag var typ arg för att han var trött, arg på att han inte slängde sig om halsen på mig och samtidigt ångerfull för jag var världens bitchigaste...jag hoppas verkligen att min m kommer nu...

Idag har jag kommit på roliga saker vi kan göra nu när jag inte har en feeeeetångest klump i magen, jag vill till Ikea och sen vill jag äta hemlagad mat för att sen smita hem till hans föräldrar och se på let's dance. MYSIGT VA? Jaaaa, han har inte kabelteve hemma bara skärmarna...jo jag vet strange :)
Men istället för att svara och skicka sms eller nåt så HÖR MÄNNISKAN INTE AV SIG! Ja då e jag tillbaka på ruta ett, jag är irriterad på att han inte svarar samtidigt som jag är orolig för ; Tänk om nåt han hänt honom? Börjar inbilla mig en massa om honom och vad som kan ha hänt...
dumma dumma lata E som nojjar mig i onödan...men samtidigt så kan jag inte vara arg för tänk...tänk om nåt har hänt?

KLart slut för Pepp..pepp..pepitaknäppo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback