Probs...

Hur kommer det sig att även om man önskar sig vilja ha något och verkligen känner frö att ha kvar det att det kan vara så grymt jobbigt ibland?
Är just nu i gotland och skriver på E's dator, vad gör E? Jo han sover,,,,typiskt. Men just nu klagar jag inte eftersom det regnar och det är kallt ute.
Igår var vi hemma hos E's mams & paps för hans mams fyllde år, vi letade upp två jäääätte fina klänningar åt henne på Tjallamalla, det var riktigt fint!

Ja vi får väl se när han vaknar, nu verkar det som :)

Sen ska vi ner till stan, jag har haft välfigt kul trots mina grubblerier. Men jag har inte släppt det helt.

Jag kan bara säga så här, jag mår bra just nu, jag älskar att andas in doften av herrn brevid mig och jag älskar när han kramar muster ur mig. det känns bra nu, nu nu nu. Vad framtiden bär vet vi inte alla?
jag och e på strike a pose humör
seså, vi stylade inför en utekväll ;)

Puss på Nasse och Pellie...

tack nasse för att du hjälper mig med missarna, du är bäst!

Pöss och kram

Kommentarer
Postat av: nina

shiiiiiiit! va brun du e gumman! NIGGA! hehe :) jätte fina e ni. å jag hjälper dig med missarna anytime! ses ikväll. pössis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback