Så snabbt det kan ändra sig....

Jahapp, vi skulle till kalkbrottet men så kom en dispyt ivägen om en egoistisk person. Jag har inget tålamod kvar så jag tänkte inte ta mer, jag vände och är nu i lägenheten.
Jag förstår inte logiken, helt ärligt.
Jag kan själv inte tänka så, utan vet att 2 min hit el dit som för mig inte betyder så mycket kan betyda så mycket för den andra personen. Jag skulle ställa upp. Men som nu de flesta vet inte var fallet eller nånsin är fallet i min situation.
Mina tankar går på högvarv!

Missnöjd, jag är missnöjd just nu.

FAAAAN jag har lust att skrika men vet att det inte hjälper bara tiden hjälper eller stjälper vi får väl se hur det går.

...........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback