Vi är två lustiga varelser...

Pratade med min baby, ja och efter typ 10 min så började missförståndet och efter 20min till redde vi ut det. PUST, det roliga är att vi byter alltid roll, antingen är han lugn och försöker få mig att förstå vad han egentligen menade eller så är han den som missförstår och är upprörd medan jag är miss-cumbaya och försöker fixa missförståndet.
Men när vi väl avslutar det har vi förstått varandra och vet att vi är lika kära i varandra som innan missförståndet. Tror vi måste fixa nån slags translater så att vi kan börja förstå varandra på telefon:)

Saknar honom, och vetskapen om att han kommer hem på måndag gör det hela olidligt, kan han inte komma hem tidigare? Men nej, det är bra..jag ska jobba nu framöver.

Har varit dutti och tränat och jag trivs med det, bara <att jag får så himla mkt energi på kvällen så att jag sover dålit ist....men ja, imorrn börjar jobbet igen så då kanske jag e tröttare på kvällarna :)

pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback