02.42...IGEN!!

Jahapp, vaknade idag kl 01.59 som om det satt en väckarklocka i huvudet som satt igång (vakna samma tid igår)
Drömde om att jag glömde sätta in konkurrentanalysen på examensarbetet och var sjukt stressad av det som måste fixas, men när jag vaknade och skulle starta igång datorn för att fixa problemet insåg jag att ; ja, det var BARA EN DRÖM!
klart att man skickat med konkurrentanalysen, PUCKO!! *morr* Jag e ganska irriterad på mig själv som tom stressad upp sig i drömmarnas värld!
Så nu är man klarvaken, lyckades tom väcka E. Så nu sitter vi med varsin dator med klarvakna ögon och kan inte somna om. DUKTIGT PEPITA!
Imorrn är det meningen att E ska gå upp tidigt och städa hans lya eftersom det ser ut som en orkan drivit igenom här och för att hans kompis J ska ha fest här, hela 32 år!! Well grattisgrattis, så nu kommer missarna få uppleva något dom inte upplevt på ett tag FEST! Tror iförsej att dom kommer att flytta ner till källaren för att slippa högljudda människor som stinker sprit, jag kanske flyttar med dom efetrsom jag kommer vara dödtrött vid 22!
Åh, om jag kunde fixa min tider! Allt var great i NY, i löv the city!! Men det jobbiga har varit att vänja om sig tidsmässigt till sthlm, mattiderna tom!
Ska sätta väckarklockan så att jag vaknar senast 11 och lägger mig i solen och läser vidare vad jag kan opponera mot, måste säga att de som skrivit detta var grymma!

mmm...jag e sepe törstig! Så sugen på coooola, men det e slutslutslut,,,kanske kan övertyga E att köra till 24/7 öppna Statoil som ligger nära? hehe...think not men hoppet är det sista som dör!

Hoppas ni haft en trevlig nationaldag och en fortsatt trevlig heelg!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback