Examen!? EXAMEEEN!!!

Japp, jo...så att alla vet. Som det ser ut så kommer jag och Z vara en  av de som kommer få ta emot sin examen på fredag! (ja jo jag ska förklara)
Z är tjejen som skrivit examensarbetet med mig, vi är båda grymma tjejer som jobbar duttit :)
Vi var tydligen duttia på att presentera vårat examensarbete och att vi pratat fritt utan att verka nervösa! ( OMG VAD JAG VAR NERVÖS ALLTSÅ!!)

Och Jobbet D har ringt, vi ska ha vår andra intervju på tors kl 13.00, jag vill ha jobbet så....håll tummarna för MIN skull!!!

Jag har en dröm...
att pepita en dag ska ha sitt kontor i stan och jobba med det hon vill ( feeet lön går oxå )
jag har en dröm
att pepita ska få fira med sin klass på fredag över sin examen
jag har en dröm
att pepita ska få ha någon slags semester i sommar

har ni samma dröm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback