För er alla som har en kamera!

Jag avuuundas eeer!!
Jag vill ha en kamera, kanske ska investera i en? Jag tror jag skulle vara den som tog mest kort under de tillfällen kort var nödvändiga, hehe Jag ska förklara, t.ex. midsommar, födelsedagar, utgångar osv :)

Nu t.ex. nu vill jag visa upp bilder från NY, jag vill ta kort på E och visa hans nya fina frilla, jag vill kunna ta onödiga kort på mina missar. Nu till semester tider vore det kul att bara ta kort och få visa upp men ACK nej :(

Jag har lite ont i hövve, tror det beror på att jag drack ett gigantisk stort glas med rödvin. aouch, ska se om jag kan vila lite innan matchen. Jag måste vara på top jue!

Idag laga jag min kända spagetti och specialköttfärs och så drack vi rödvin till det, sen så värmde jag blåbärspajen men då var vi så mätta att det inte ens gick att se åt pajen :)

fyfan vikket trååååkit inlägg....

Kanske ska piffa upp den med att erkänna att jag faktist är skitskraj inför midsommar, då ska vi segla. Min första segeltur, hoppas E gör bra ifrån sig. Ska s eom jag kan sno E's kamera och ta kort, om jag kan bända loss mina fingrar från närmsta mast!!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback