Jahapp

Sitter med E's dator vid köksbordet och väntar på att han ska vakna, jag menar HUR LÄNGE KAN MÄNNISKAN SOVA?!
Har sovit här några dagar nu och väntar på att han ska vakna så att jag och mina bebisat (dvs missarna) kan få skjuts hem, vi sov alla här några nätter eftersom vi höll på att svettas ihjäl i vår lägenhet. Men eftersom E inte har lyckats fixa sina tider utan snarare försämrat läget så är dte inte så kul att vara här, blöö.

Jag har ett ton med grejer att fixa imorrn, ska ringa facket och se om dom kan hjälp mig med en prekär situation. I'm in need...sen ska jag börja planera min sommar, dvs min träningsommar. Blev tagad på en bild på facebook, OMG!
"är det där jag?!!?, är jag sååååÅÅÅ fet???!!!!"
jag menar, jag vet att jag lagt påmig ja ni vet, kärlekshull men nu är det faktist snart ett år sedan vi träffades så nu är det dax att bli av med kärlekshullet och lite till! Snart kommer man inte kunna se att det är jag bakom alla dubbelhakor och trippelringarna runt magen!

*kuuurr* SUCK, nu e man sugen på nåt, hungrig och trött. Finns det en bättre kombi när man har "bestämt" sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback