Mí Mamá!!

Hello moto
Idag var jag och E hos mamma och gav lilla djä  M hans pressis, han ska nämligen fylla hela 5 år på lördag!! *oh my*
Tiden flyger verkligen!!! Han e så stor, han måste växa så att det knakar!
Asså heeelt ärligt, han växer så snabbt så det måste ju låta om benen! ;)
Så himla fin den grabben alltså, jag säger inte detta för att jag e storasyrra utan för han e helt underbar! Iförsej, han e blandis och L med, hon e en riktig pärla hon. Hon kommer verkligen vara en mystisk varelse när hon växer upp, så söt som hon är dessutom :)
Men den jag är mest nojjig över det är lillan, hon e så VACKER!! Jag vill bara ha en sån där scanner så att man kan scanna killarna så att man vet vem som är hygglig. För fan va hon kommer dra till sig grabbar! Som bin till honung!! *paniik*
Jag säger bara; Fan den som gör illa henne, han kommer få ha med mig att göra!!! *morr*
Nästa år är hon hela 15 år, fan, det betyder att jag är 26 då.....*ångest*
Tänkte nästan att jag kanske ska hitta en lägenhet i närheten så att jag kan hälsa på mer, jag verkligen saknar dom.
det är så speciellt att komma hem till mamma, även om barnen springer omkring och tjuter och stojar så är min själ i lugn-mode. Jag är helt avslappnad och känner hur jag har ro i hela kroppen, man kommer in och andas in luften; Kärleken.
Ska fan kolla efter lägisar i närheten!!

Imorrn ska vi segla,,,,,OMG.
Hoppas jag överlever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback