Guldnyckeln

Jaaaa jag vet, fy fan vad jag suger! Borde typ få en stöt varje gång jag går och lägger mig utan att postat nåt nytt :)

Ja så vad har hänt?
Jo, mucho mucho på jubbet!
Har sprungit hiten och diten, har tom lämnat in mitt första taxi kvitto som ska dras av. Nu känns det mer som om man har kommit in i gamet!

Nu ska vi se:
Jo, vi fixade med Sibels releasefest i Tisdags, det var lyckat!! Hon sjöng som en ängel och många upplevde gåshud-effekten som hon har en förmåga att ge med sin vackra röst.
Blev några drickor sen kom tröttheten så då drog jag, nasse, pellie och M hemåt, med ett smajl för det var en väldigt schysst kväll :)

Igår var jag på middag med E, min baby...hade lyckats övertyga honom om att äta på Helens krog, han var motvillig eftersom han ville välja restaurang för det var ju trots allt han som skulle bjuda. Ja men iaf sen så gav han sig ( säkert för att inte orkade googla upp någon bra restaurang hehe) och så drog vi dit, jag var sen som vanligt men han var inte sur :) Han vet hur sånt kan hända så lätt så lätt hehe
Så fick vi in maten, jag tog ett glas rött till maten och han en Pint-öl (en pint...en PINT??) well jag frågade under måltidensgång iaf det var gott och först var det," ja det är helt ok" några tuggor senare, "shit men jag måste medge att det var super gott" HA! sen så beställde vi efterätt, han fick en gigantisk marängswiss och jag en cheesecake, till det beställde han en irish coffee och jag en coffee baileys. UTSÖKT.
Vi rullade hem kan jag säga!
Ikväll blir det en trerättersmiddag för ikväll är det GALA!!
Så ni där ute, håll tummarna! För om jag inte vinner ikväll så gör det inte såååå mycket men jag Måste få in en fot och ett jobb snart!"
så håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: nina

håller både tummar å tår! :) ses snart, ska se till så du blir fin i håret! ;) PUSS

Postat av: Lellan

Stort grattis babe!! Jag visste att du skulle fixat! :D

2008-03-14 @ 09:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback