Magsjuk?

Träffade Lellie igår, det var skittrevligt!
Vi kollade lite kläder (jag köpte en tisha..har alldeles för lite sånt) sen så helt plötsligt fick jag som ett hugg i magen och så fortsatte det under kvällen, vi fikade och då kändes det helt okey.
Sen på väg hem till E så fortsatte det, ontontONT! La mig en stund i sängen sen var det matdax och då hade E gjort färsk laxi ugnen med cashewnötter och chillisås, en timma senare låg jag på toalettgolvet och spydde magen ur mig...jag fick äntligen stopp på det när jag var hel tom i magen och drack en jävla massa vatten!
Faaaan va synd det är om mig!!! Spydde lite till sen var jag helt död, somnade i sked med E helt skakis...

Nu sitte rjag på jobbet och undrar vad jag göra här.....borde åka hem


Kommentarer
Postat av: Lellan

segobert... ;)

2008-04-09 @ 08:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback