SNÖ!?!?! NUUU!!!??

Men vafn.....snöar ute nu, kallt och tråkigt väder. M har åkt iväg till kalmar och allt känns dystert.
Kankse för att jag måste göra om ett jobb som jag trodde var gjort för länge sen men inte var fallet så.
Är hungrig men inte sugen på nåt, jag måste iaf handla mat. Mitt kylskåp känner sig ganska tom, vilket jag upptäckte imorse. Gott med bröd och smör, men helst något pålägg är att föredra! :)

Sov hemma utan E inatt kändes ganska kostigt, jag var helt död efter denna helgen så jag somna ganska tidigt men vakna till och från av att jag frös, backa bakåt i sängen men möttes av en vägg (annars brukar E skeda mig) så då vakna man av kylan och kura ihop sig själv under ytterligare ett täcke, vakna 1h senare av att jag höll på att svettas och så var det inatt. Dåligt att vänja sig vid en person, för då måste man ställa om sig igen.

well nog för nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback