well en ledig dag...

och jag sitter i E's sovrum och han i sitt arbetsrum. Ordningen är som det bör sig kan man tänka.
Börja tröttna lite på hans dataomaniska beteende...kan han klippa navelsträngen nån gång? ;)
(till sin dator dvs)

Funderar på att påbörja mitt cv och skriva in min guldnyckel attribut, förhoppningsvis så lockar detta till jobb för det är just det jag vill ha nu. Ett jobb jag kan se fram emot.
Give me one!

Drömde om mitt ex D inatt, fan när ska hjärnan glömma egentligen?
Min mamma var ju överlycklig i min dröm för vi hade då hittat tillbaka till varandra, men det är ju ingen värre påhitt :)
Men jag vet oxå att hon inte vill att jag ska gå till nåt passé.
Har träningvärk till max eftersom jag tränade pilates tills jag stupade, jo så pass att man känner hur frukosten kommer upp..men just då tog det slut och jag låg skakandes i sängen...så kan det sluta gott folk!

idag ska jag försöka komma hem i lagom tid för att kela med mina katter och ta det lugnt hemma hos mig, är lite hemsugen :)

Vill tacka tjejerna och grabbsen för en trevlig kväll igår, schlager och buzz och ett litet framträdande i singstar :)

over and out

Kommentarer
Postat av: nina

tack själv :)

Postat av: Sara

Jag hänger inte alls med i ditt liv...vad jobbar du med? Studerar du samtidigt? Och är exet D den D jag en gång i tiden träffade?
Jaja, fastän jag inte hänger med i din lilla värld så tycker jag att det är roligt att läsa dina bravader. :o) Puss på dig!

2008-03-18 @ 21:15:46
URL: http://saratheswede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback