En längtan som tar över!

Jag har nu flyttat hem igen och det blir examensarbete till 100%.

Men feeeen vad jag saknar E, är så van att somna bredvid honom!! Jag vill liksom burra ihop mig med honom och få känna honom så tätt så tätt intill och sen somna. Jag tror jag skulle vara så nöjd om jag fick det varje natt men nu ska det jobbas och skrivas examensarbete och allt så jag måste faktist bo hemma.
Inge mer sova över hos E, om vi ska börja bo ihop igen så ska det vara för att vi bor IHOP inte jag sover hos honom och alla mina grejer är fortfarande kvar i min lägenhet.

BTW, jag var på intervjuen, det verkar som om det gick bra för hon vill att jag kommer på en till intervju för att möta min framtida chef. Well vi får se, jag fegade ur lite och bad om minst 20lax men jag vill typ ha runt 22 well jag får se vad jag får för vibbar från nästa person och se om det är värt 20.

Hör av mig igen lite senare, skriver detta från ett cafe i stan, coolt va?

puss

Kommentarer
Postat av: nina

uuuhhhh, kul me en till intervju :) håller tummarna stumpan!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback