Höstlov- för somliga!

Jahapp...life is gooood for some people anywayz...

Jag känner för att hitt på saker trots att det inte e lov för mig, vill gå på bio, gå på p3 session och så vill jag att lillsyrran ska sova över :)
Imorrn ska jag och lillan ses för lunch och sen ska hon plugga!

Har haft en super helg faktist trots dumma personers inblandning...men jag r grymt nöjd.
Tror det är min bästa födelsedag ever!!
(trots att jessi glömde ta med sig min pressis---NYFIKEN!!!!)
Har iaf fått super fina pressenter och jag är bortskämd till max!!
Fick jätte fina träningskläder+ puma skor (som är sjukt lovley) av mamma
Jätte fina långa handskar från Indiska av lillan
En super fin teckning av plutten
Fick sjuk coola stövlar+nagellack+body butter från pellie
Dermologica ansiktstvätt+sotsmink från id av nasse
Finfina champange-glas från Jens & malou & maja
Jääätte fin halsduk+ glittriga och coola örhängen av Malle
underkläder+vinflaska av Carla
och...en weekend resa till en turkiskt spa-anläggning av min älskling...*mys*


jag kan bara meddela att jag e så glad, inte bara för presenterna utan för att ni var där! Jag är så glad att ni kom och att jag fick tillfälle att omringas av mina nära och kära!!

Pöss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback