Vän med ex

Jahapp, nu är man vän med sitt ex.
D och jag är "vänner" på ansiktsboken, vi får väl se om han kan tänka sig att skriva hej iaf?

Nu är det en ny vecka, jag hade massor att berätta under helgen (som jag nu glömt bort) men vi hade ingen internet hemma, såklart!
Men nu är det en ny vecka och ytterligare inget att prata om med en person på kontoret.

Jag tycker det är så påtagligt, pust!
Jag ska bara sätta på mig  mina hörlurar och ignorera!
Jag menar, jag kan inte försöka hela tiden utan fan nu får den personen försöka lite!

Jag är lite småsugen på en top till Dieselfesten, tänkte på min svarta h&m kjol med en svartspetstopp från Gina och ett coolt hårband med höga svarta skor.
Who cares? JO JAG!

Det är dessutom dags att planera in sin födelsedagsfest, var tar all tid vägen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback