Damma av dansskorna..

Jahapp...
Nu är jag lycklig igen, har fått upprättelse och ångesten är ett minne blott!!

Har bestämt mig för att damma av mina dancing shoes och försöka smörja in mina höften så att dom kan skaka till musiken. (tror att det kommer ske lite olyckor ikväll jag och min enorma r-v, kommer skaka lite på den och så kommer folk flyga runt omkring mig i det trånga dansgolvet) hahahaha

well, jag ser fram emot denna kväll lika mycket som jag bävar eftersom jag inte vet hur det ska sluta.
Kommer jag frysa häcken av mig ikväll och ångra att jag och min fyllestank ska vingla på sollentunas mörka gata hem eller kommer jag få sitta i en varm bil med mycket kul att berätta och imorrn få vakna med fyllestanken och ångesten över hur mycket sprit man faktist klarade av?
Iförsej oavsett så är inte slutprodukten så värst mycket att se fram emot men ja...man kanske kan ha kul på vägen?

Jag ska till kemtvätten och hämta min klänning som jag köpte i NY oh ska köpa strumpbyxor och kanske några klackar?
För VAD är en utekväll utan mörbultade fossingar? EGENTLIGEN??!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback