Halsen, igeeen

Jag har lust att ge upp...
Varför ska jag bli sjuk igen för?! Borde det inte vara logiskt att kroppen nu borde ha starkare immunförsvar mot förkylningar eftersom jag haft en rejäl förkylning tidigare.
Men ack nej!!!

Alfons har btw fått en fetisch, det är en bit plastduk som han inte kan släppa taget om. Han går runt med den på munnen och när han är trött på att jaga runt efter den så lägger han den bredvid sig så ligger han där och tittar på den.
Den fanns en stor plastduk innan han rev upp den i flera delar, när jag tog den stora för att slänga ner den i papperskorgen så hade jag honom hack i hälarna. Han jama högt och det lät verkligen som om jag höll på att förstöra nåt för honom, så jag låter honom behålla den sista biten. Någon dag måste han släppa taget väl?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback