Ingen dröm icke...

Hehe...long time ago huh?

Men slutsumman var faktist att han hade sagt det och när jag får lön ska vi göra det!!


Jag är SVINTRÖTT, så trött så att jag inte ens kolla mig i spegeln när jag borsta tänderna utan hängde huvudet som hon i filmen "ringen".
Jag är fortfarande lika trött och vill gärna gå å lägga mig på soffan här!!


Älskar baby!! Åh jag ville verkligen inte lämna honom imorse, ville bara kura ihop mig med honom men plikten kallar!

Har haft en rikti bakis helg med ångest och panik, i lördags hade jag bakisångest. Har nog inte haft det innan men faaaan va jag mådde skit!
I Söndags vakna jag med panik över att vi kanske inte låste/städade/fixade ordentligt efter oss i fredag, sen hela händelsen med TAXIN!!

Men baby fanns där för mig, aj löv him!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback