Lustigt men sant

Jag åkte till en butik där de gör smycken...

Jag tog först fel buss så jag hamna mitt i nåt fabrik/företags område i spöregnet sen så när jag äntligen hamnat på "rätt" väg så var det så många småvägar (eftersom jag glömde skriva ut en vägbeskrivning försökte jag minnas hur jag skulle dit) och eftersom jag har guldfiskminne så var det inte mycket minne kvar.

Jag gick runt i smågata efter smågata (inte hemma på kungsholmen) och trodde jag var vilsen.
Så jag tog ett kort på mig för att skicka det till en arbetskompis som satt inne i värmen, han tyckte den var lustig.
Så nu ska ni få äran att se den:

kul huh?
Rubriken löd:" Vart har jag hamnat!?!?!?!"

Sen så en till grej jag gjorde idag, var att jag skulle söka på google info på :Large Hadron Collider, men Pepita skrev: Large Hardon.
Så jag gapskratta när jag insåg och då fick mina blodhundar upp ögonen för vad jag hade skrivit. Men det lustiga är att jag ändå kom rätt!

Kommentarer
Postat av: Lellan

du är så äckligt söt alltså :)

2008-09-09 @ 22:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback