Möte & Mamma

Haj!
Idag har jag haft en av de stressigaste dagarna på jobbet, kändes som om man borde vara tre personer fast man bara var en.
Har ett samtal som jag inte riktigt ser fram emot men jag hoppas att det inte är lika jobbigt som min magkänsla säger att det kommer att vara.

Vi var hos mamma idag, jag, baby och systeryster. Det var super skoj! Äntligen så kunde min familj visa vilka de var på "riktit" och han trivdes! Vi käka en massa gott och skratta och pika varandra en massa!

Sen åkte vi förbi min lägenhet och slängde en madrass och fixade så att det inte såg alldeles för jeeeevlit ut hemma, för imorrn kommer Martina hem till mig med hennes systeryster!! Ska bli skoj!
Det jobbiga är bara:
Imorrn ska jag jobba hela dan och efter ska jag dansa.
på torsdag så kanske jag har tid OM jag inte ska med och marknadsföra jobbet på ett event,
På fredag har vi after work som slutar som tidigast kl 23.00 då vi alla e pruttfulla men så fortsätter festen! ( isådana fall kan jag möta upp martina med syster ute?)
Lördag ska jag bjuda över mor+ gänget på födelsedagsmiddag....förhoppningsvis blir det bara fika så kan jag hänga med Martina ;)
Men på söndag e jag ledig!! :)

Sen är det en ny vecka...typiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback