Pinsamma personer

Det finns en person jag tycker är lite pinsam, inte för att jag känner henne utan för att hon är en gammal klasskompis (vi gick i samma klass sen inget mer),
Men jag blir städnigt påminnd om hennes självplågeri och ömkan, när jag loggar in på facebook.

Namn is:"Jag försöker glömma allt, men jag ser dig o hör din röst jämt o överallt!"- är dagens inlägg på hennes humör

den blir dessutom ofta uppdaterad, tex så stod det inte för så länge sedan:
Namn is:" Fram och tillbaka sluta lek med mig!"
eller
Namn is: jag trodde vi hade fixat det men nu är jag förstörd
eller
Namn is: Varför säger du en sak och menar något annat?

Jag menar jag visar vad jag känner och tänker tack vare min blogg, men ni läsare vet vad ni ger in på. Plus att jag sällan skämmer ut mig genom att tigga och be för en person på bloggen. Jag har inget rätt att dömma men jag gillar inte det, det borde jag ha rätt att känna väl?

Eller är jag en dummis?

Kommentarer
Postat av: Lellan

jag har faktiskt tänkt exakt samma sak om den personen, haha! isåfall är vi båda dummisar

2008-09-30 @ 10:29:12
Postat av: nina

förstår vart du kommer ifrån å vad du menar. men lite dummis e du nog allt. för det sorliga e att hon förmodligen inte har underbara vänner som vi som hon kan prata med. å det absolut sorligaste e att nån tydligen kör över hennes känslor gång på gång. love...u cant live with it, and u cant live without it....

Postat av: Marléne

haha, ja vet exakt vem du menar, jag har också tänkt samma :D

2008-10-03 @ 15:43:55
URL: http://marlenesjuicystuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback