Var det en dröm??

E har en förmåga att gå och lägga sig vid 2-tiden på natten, då tycker han dessutom om att lägga sig så att han skedar mig. Skeda mig med han kalla kropp när jag legat under täcket och myst i flera timmar i sömnen.
Jag vaknar jämt av det och blir lagom irriterad över att vakna av hans skedning, men samtidigt tycker jag ju om det.
 Lite dubbelt det där, men inatt när han kom och la sig så vet jag inte om han verkligen sa detta eller om jag var så trött att jag blandar ihop det med min dröm.
För detta låter mer som en dröm en verklighet för mig. Han sa nåt i stil med:
"På lördag kanske vi kan åka till stan gå på romantisk promenad i djurgården och kanske käka brunch eller middag ute?"

PAFF!!!

Alltså,nu när jag skriver det så inser jag att jag MÅSTE ha drömt...."romatisk promenad?!" Yeah right!! *asgarv*

....tänker ändå ringa och dubbelkolla :)

Kommentarer
Postat av: nina

e han sagt det? :) nyyyyfiken i en strut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback