Chinos & gråkavaj

Hello!
Nu ska ni allt få se på bilderna som utlovades tidigare.

Smala ben chinos från Filippa K                 Bakifrån                        Tycker de sitter lagom lösa på honom
                             filippa k chinos, beiga MAN

Sen så har han e grym Affliction t-shirt (tischa) som jag tycker passar honom utmärkt!
Ben Rothwell affliction t-shirt                                                                   Ben Rothwell affliction t-shirt

Sen så lovade jag bilder på kavajen! Finns att köpa på Ginatricot
Grå ginatricot kavaj med korta ärmar                                                                   ginatricot grå kavaj på mig

Köpen på lindex visar jag såklart inte upp men det blev bara bustiern och grannypantys.

Kommentarer
Postat av: pepita

Ja just det! Jag ska börja fota med systemkamera ist, så slipper ni gryniga bilder framöver

Postat av: Lellan

nån gillar visst sina nya tajts? ;)

2009-02-18 @ 14:39:48
Postat av: nina

hehe erik ser verkligen ut som en mkt nöjd modell hehe. kan nästan se hans ansiktsuttryck framför mig :)

2009-02-19 @ 23:21:52
URL: http://iyoulove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback