Dagens...

Jo jag vet att det är sent, men jag hann inte lägga upp några bilder på dagens klädsel.. dvs

                                   Dagens outfit


                                                     
dagensoutfit, kavaj-ginatricot, tights- veromoda & kilklackar-h&Mkavaj från ginatricot

     Kavaj- Ginatricot, tisha-monki, jeanstights-Veromoda & skor- H&M


Halsbandet är från H&M, det ska finnas i butik. Minns inte var den kosta men tror det var runt 120:-.
                               långthalsband men blommor i guld
                            Frisyren var en knut, orkade inte göra så mkt åt håret idag.
                                en knut

Nu ska jag kura ihop mig med min kärlek.

Kommentarer
Postat av: Lellan

Du var såå snygg igår! :)

Älskar halsbandet!

2009-02-21 @ 12:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback