Helgbloggning- No good

Hello gott folk!
Helgen har varit god mot mig, det har inneburit mycket gos och mycket kärlek ;)
I Fredags var jag hos min bästa tjejkompis Nasseliten där vi var  5 stycken som åt pizza, kollade på let's dance och pratade om helt onödiga med livsviktiga saker.Det var kort sagt; Underbart!

Sen får vi inte glömma att min kära kille hämtade mig utanför hennes lägenhet...(fast det kan bero på hans dyra systemkamera jag har med mig överallt..) 

I Lördags var vi med B & A och bebben Theo, vi åt tacos och drack sjukt mycket cola. Sen att vi åt glass och chips räknar vi inte in för då mår jag dåligt! :) Både jag och B såg fram emot melodifestivalen medans killarna inte var så värst förstjusta, helt ärligt så tycker jag sånt är pinsamt annars. Ja, ni vet folk som sjunger kassa låtar och gör bort sig men just melodifestivalen gillar jag att kolla med spänning! Vi blev båda riktigt överraskade! Vi buade ut EMD innan dem tog sin första ton, men när den väl kom...eller njaa, när den andra tonen kom så blev vi väldigt överraskde! Den var ju bra!
Så nu har jag två favoriter; Caroline af Ugglas & EMD (sen så hoppas jag väl lite på BWO).

Idag var vi bjudna över till E's moster, vi fixade lite grejs och åt otroligt gott! Lamstek, potatisgratäng och massor av broccoli.  Till det fick vi ett vin som jag älskar, nämligen: SUNRISE.
Vi fick såklart efterätt och så rullade vi hem, mätta och glada. Lite nostalgikick fick E oxå, då vi kollade på en massa bilder från förr i tiden.

Det var min helg, utan några bilder. 

Nu letar jag efter en plastmadrass, ja ni vet en sådan som man lägger sig på och svischar förbi i backen. Snön har ju kommit! Hur kul skulle inte det vara??

puss


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Gabsi (jag verkar vara den enda som fortfarande kallar dig det...eller i för sig var det bara min familj som kallade dig det :o)!

Så du tittat på Melodifestivalen...jag tillhör skaran som aldrig tittar på sådant...orkar inte bry mig. Däremot var jag glatt överraskad (efter att ha läst ditt senaste medelande här) att Caroline af Ugglas sjöng...vi hyrde deras sommarstuga en gång i tiden och jag var ute och red med henne flera gånger. Hon var verkligen speciell! Sprallig och rolig kommer jag ihåg. Puss!

2009-02-23 @ 13:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback