Jobbet och familjen

Idag har jag varit inne hela dagen, nästan iaf. Var ute och handla lite frukost till imorgon, sen har vi suttit och jobbat med en offert och ett cms-system hela dagen. Vi verkar kunna bli färdiga till slutet av veckan, då bär det iväg till norrtan för att fota en massa olika behandlingar och butiker.

Har gått runt i mjukisbyxor hela dagen och suktar efter glass, vad hände med Sats? Jag känner mig lagom rosslig i halsen men det vill liksom inte bryta ut, så otroligt frustrerande att man inte kan få ut det ur systemet!

Har bestämt en dejt med Catten, det känns som det var en evighet jag träffade henne så det ska bli kul dock är det pirrigt att ta sig till butiken med offerten. Jag är nöjd med priset, frågan är bara om de är det?

Welliwelli, önska mig lycka till så hörs vi imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback