Kläder igen och glasögonmode!

Så nu kommer jag att svika ett löfte jag gjorde...
Jag lovade nämligen mamma att jag inte skulle lägga upp bilderna på Facebook...så sa hon..men jag förstod att hon menade att jag inte skulle lägga upp bilder på nätet. Men dessa glasögon måste jag bara visa!

Glasögon mode!

Alain Mikli- ursnygga!
alain mikli-snygga bågarprofilbild på alain mikli
Grymt snygga va?! Jag ville också ha, men dem kostar en saftig peng, tror just dessa kostade 3470:-. Hon tog inte dem eftersom dem var snäppet för coola men hon passade i dem va?

haremsbyxor från H&M och en gammal blus oxå från h&M
Man ser inte blusen så bra, E föreslog en roligare bakgrund...hur rolig den här nu än är? Blusen är iaf gammal h&m köp, och byxorna nya haremsbyxor! Skitcoola och bekväma!
svart spetsblus från H&M
Här kan man se spetsen på blusen, kul att man kan återvinna det man köpt för ca 4år sedan! Kom nyss på att Lellie hade en sån i kräm beige....hoppa hon inte slängt/gett bort den!!

Annars så kämpar man på, försöker fixa saker och offerter i hopp om att börja få in lön! 

Var och kolla kläder idag med söta Malle, vi hittade mycket fint och mycket basplagg dessutom! Sen så blev jag kär i en topp/brottarlinne..så nu vill jag ha lön!! Stackars baby...han får höra mitt gnäll om min fattiga garderob osv.
Men jag kan iaf visa bilden på den snygga toppen!
zebrarandig topp- ginatricot
Najs va? Eller? Vill gärna veta vad ni tycker...


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad lik Jesserina är din mamma!!!



Jag gillade modellen på zebra-linnet...fin men ledig (man behöver inte hålla in magen hela tiden med andra ord!). Puss!

2009-02-28 @ 14:04:25
Postat av: gaby

Jo dem är läskigt lika varandra, många som blev chockade nu tror jag :)

Jo den är ju grymt skön dessutom, så kan man ha den som klänning eftersom den är så lång :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback