Man kan ändra kläderna men inte mannen..

Nu sitter min kära E framför sin dator och jobbar på... (programmerare) och dagens outfit är tyvärr inget att skryta om. det är vad som kallas: det som fanns framme och var rent.
Jag tycker det är kul att göra sig fin, och det finns dagar då man faktiskt inte orkar bry sig. Förståeligt, jag har dom dagarna ofta (idag t.ex.) men det piggar verkligen till när man ser att han har ansträngt sig för att se fin ut.

Som vi alla vet så är pasteller någon som slagit till stark i år, jag tycker det är fint men till en viss gräns. Jag tror jag kommer satsa mer på zebramönster och sånt men någon pastellig klänning/kjol kommer nog att dyka upp.
För killar är det nog snyggare om man skippar pastell på byxor och shorts eftersom det lätt kan ta över, snyggast är en mer neutral nedredel och en pastellfärgad tischa! Finns jätte fina sjalar, tishor som är grymt snygga! Kolla på Weekdays så får ni se. Om man vill ha en mer färgglad nedredel så satsa på färg, det tror jag på. Orange, eller typ koboltblå?

Ett klädeplagg jag tycker är svårt är shorts, finns ett stort urval av alldeles för korta shorts för män. Tur att vi tjejer kan använda klänningar och kjolar och short. Killar får nöja sig med långbyxor, oftast!
Men till denna sommar ska vi nog hitta ett par perfekta shorts till E, inga surfarshort men åt det stuket.

Glöm nu inte alla att E ska fira sin 31års dag den 28:e :)

ps. Bustiern är grymt bekväm!ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback