Min baby har åkt

Nu har min kille åkt till Åre och ska vara borta i 6 dagar, känns ganska så konstigt.
Jag vet att det 6 dagar går fort, men hade jag åkt så hade det inte varit lika jobbigt :) Men samtidit är det mysigt att ha hela huset för sig själv, men inte på kvällen. Men det har jag fixat! Min kära lellie kommer över och vi ska softa tillsammans, för imorrn blire träningsveckan igen! Core & cykel, great! Jag bara lääängtar inför rumpvärken och kräkreflexerna efter cykelpasset.
På tisdag blir det aerobics och på onsdag VILA! Sen så kör jag ett dubbelpass på torsdag och sen är det vila fram tills nästa vecka, jag kommer behöva det! Sist så körde jag med min systeryster, hon kan ju en hel den om träning och jag kan säga att jag fortfarande har träningsvärk i magen.

Igår var jag ute by the way...jag blev full-när jag kom hem, så erik fick lyssna på mitt tjatter medan han värmde mat åt mig, min älskling!! Klubb ace var inget att hänga i julgrannen (säger man så?), så nästa gång blire äkta söderutgång dvs. Debban!

Men nu ingen alkohol, inge festsugen kropp utan nu vill man våååårda :)

pöss

Kommentarer
Postat av: nina

"hänga i julgranen" säger jag, inte hänga i julgrannen....hehe stackars granne :P puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback