Personalshopper

Helt ärligt så skulle jag verkligen vilja vara det! Inte som helttidsjobb men som ett extra knäck, det är som att vara konstnär och människan e duken? (jo jag vet, nu är det inte riktigt så men ni fattar!)
Å andra sidan så kommer jag få se hur mycket fint det finns att köpa och minnas att mina fickor är tomma, men för en kille! Så är du kille och om du har problem att hitta kläder till dig eller tycker det är tråkigt att shoppa, hojta till!

Läste Frida Fahrmans blogg idag, hon hade sett ett par sandaler på en hm-skyltning. Grymt snygga! Så imorgon ska jag bege mig ut och kolla efter dem, någon hade kommenterat att dem fanns på hamngatan, inte för att jag har råd men vi får hoppas att dem är grymt obekväma!

Ett par andra skor jag föll för och som kommer komma till mig en vacker dag är dessa:
Bruna klackskor med knytning
Kommer från H&M, gick att köpa på H&M onlineshop men vet inte det fortfarande går..

Satt precis och tänkte: Vad ska man ha på sig till dessa då?hm....
Hur kommer det sig att man kan ha sjukt mkt kläder men när man ska tänka ut vad man har i garderoben blir det blankt? Är det så att modehusen har övertygat oss om att vi aldrig har kläder och måste köpa nytt varje dag för att kunna klä oss?
Nääääääj....

Vill ha fler tights, kan man få nog av dem?

 

HERRMODE

Nu ska ni få se läsa mer om herrmode, min absoluta favorit och jag kommer inte sluta tjata E om det är Jeansskjortan! Tyvärr tog jag ingen bild på den jag hittade på topman men den är sjuktsnygg! Går att hitta på topman.com (vintage jeans shirt).

Så slutligen ska ni få en bild, ingen dagens outfit, den kan ni få imorgon!
Detta är min zebradress med min nya kavaj. Vad tycker ni?
Byxdress från H&M, zebramönster    Zebramönstrad byxdress H&M  byxdress från hm

Ser nu att min uppgift blir nu att städa i hallen, då blir E glad när han kommer hem från träningen! *leker hemmafru*

Säg nu vad ni tycker :)


Kommentarer
Postat av: pepita

jag kan tydligen inte stava, menar såklart heltidsjobb

2009-02-19 @ 23:27:39
Postat av: Lellan

Vad glad jag blir, kavaj passar svinbra ihop med dressen! snygging! :)

2009-02-20 @ 16:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback