Boop..

Hon är i litetland, hoppas han inte håller på att övertyga henne att bo där. Han får fan ta sig hit så att vi får se vad han e för typ....alltså...
Nu kom det ut fel...måste få skriva av mig lite.
Jag älskar henne, vill henne det bästa och är litetland det bästa för henne så är jag lycklig för henne, men jag vill få den magkänslan 
Vill träffa mannen och känna att han e bra, sen kan han fråga henne! Att ta bort henne från alla som älskar henne utan att ens ha träffat dom är oförskämt! Men jag är glad att han finns för henne! 
Vill göra en sak klart; jag är inte sur eller tycker illa om honom (har för fasiken inte ens träffat människan) men jag önskar bara att han kunde komma hit så att vi kan få rätt magkänsla.

Pöss Boop!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Boop?!?!? Är det någon tjejkompis som har åkt utomlands och träffat kärleken? Vilket land? nyfiken igen

2009-01-11 @ 16:31:38
Postat av: Anonym

haha, kan inte säga men det är iaf nära! :)

2009-01-14 @ 19:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback