Händelserik dag!

Har gjort ganska mycket idag och vill därför berätta lite om den.
Under två dagar har jag och e haft fin besök från Gbg, man skulle kunna tro att det är M men icke sa nicke. Utan det vara M's lillsyster C, hon har sökt jobb här  och hängt med mig och E och några vänner till oss, det gick super! Jag ser fram emot den dagen hon flyttar hit! Då ska hon få bo i min lya, då har hon nära till jobbet (jag tror hon kommer få jobbet!!).
Vinkade av henne idag och sen gick jag och fixa liten ärenden:
Hämtade upp produkten från Axelsson's som jag önskade mig i julklapp, eftersom min storsyster inte kom ihåg vad det var så gick jag och köpte den med hjälp av ett presentkort jag fick av storsyster. Jag tappade hakan, det var fan DYRT!!
(Jag vet att det är fult att svära men ÄNDÅ!)
Jag drog iväg några skämt som var ganska bittra till kassörskan, som tur så tyckte hon att jag var rolig medan jag skratta åt att jag frivilligt lät mig rånas på pengar. Vill ni ha exempel?
"Ja, man kan inte köpa alla produkter samtidigt för då kan man vinka hyran farväl"
eller
"Men man får inte vänta för länge med att köpa dessa produkter....för då har man ju redan fått rynkorna...men det får jag ta"

well inte de roligaste skämten men helt ärligt, hade du varit i chocktillstånd hade du inte dragit så bra skämt själv! ;)

Sen knata jag vidare förbi Monki, dem har ju rea nu. REAREAREA!! Ojojoj, där spenderade jag pengar. Min kära mor hade rätt, men jag fick mycket för pengarna! tre klänningar, en hoodie och två tishissar! Jag e nöjd!

Sen knata jag till Åhlens och fick byta min väska till en ny eftersom min var lite paj, plockade även på mig två rea- panellängder till köket. fintfintfint!!!

Eftersom Åhlens ligger så nära systemet så knata jag dit, mmmmm. Köpte mitt favvo vin, billigt och bra Sunrise- Merlot. Den är billig men den smakar gudomlig!! Köp den om du är sugen på rött någon dag. Jag lovar att det kommer smaka underbart! Fick såååklart visa upp leg (hade ingen smink på mig) och det gjorde verkligen min dag!

ååhh vad mycket det blev nu då! ORKA!, jag menar orkar ni verkligen läsa mer?!

Kortfattat, kom hem, E ville laga mat (paff sa jag, men han får gärna fortsätta så här), drack lite körsbärslikör, kollade på Let's dance,skrattade, applåderade och busvisslade (Morgan såklart) sen åt vi räkwok, drack rödvin, bakade kladdkaka som vi åt när vi kollade på Terminator 2 på vår nya soffa i VARDAGSRUMMET!!

Över till annat; håll tummarna nu, kollade med skolan om jag kan åka till Åre vk.7. Av alla veckorna ska vi ha mest lektioner just DEN veckan! BAAAAAHHHH......suck.

Hur var er dag?

Nu ska jag testa rån-pris produkten ( 550kr) och drömma om alla mina kläder. *nörd*



Kommentarer
Postat av: Lellan

Bloggen lever! Fan vad glad jag blir!

märks det att vi inte snackar i telefon med varandra var femte minut längre? ;)

2009-01-10 @ 19:15:59
Postat av: Sara

Nu har du gjort mig nyfiken...vad var det som du köpte som var så dyrt? Något till din dator eller?

2009-01-11 @ 16:29:54
Postat av: Pepita

det var en ansiktskräm som tydligen ska få min hy att få sin lyster tillbaka. Jag är tydligen för grådassig :)

Och det kostade 599!! Svimmade nästan när jag läste kvittot igen.

kram

2009-01-14 @ 19:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback