Idag: Nokia E71 (vit),städning och tur!

Idag har jag rusat runt i stan!
Träffade min kära Mäl som jag inte fått träffa på en vääääldans bra tag, vi skulle ta en lunch på 40min men den gick över på 1,5 ist! Så mkt hade vi å prata om! Det var jätte kul och jag bokar gärna in en till dejt! Dessutom var hon så snäll att hon gav mig två biljetter till Twilight och soundtracket (går och hämtar den nu) samt två skivor till! (rena julafton) det hon fick av mig var:nada. *skäms*

Sen kramades vi hejdå och jag gick vidare till nästa grej och det var att fixa iordning min lya som ska lånas ut. Jag var lite kluven eftersom min mobbe dött (beställt nytt sim kort) så jag tänkte att jag skulle hämta nycklarna hem till syster först efetrsom hon jobbar och då VET jag att hon skulle vara där.Men sen tänkte jag att om jag skyndar mig när jag städar slipper jag åka fram och tillbaka.
Men....jag var inte så snabb som jag trodde för när jag äntligen var klar så kollade jag på klockan, den visade 18.50!! Min syster hade slutat för 2h sedan! Poooh
Ingen telefon hade jag så jag fick tigga mig ett samtal i en kiosk, såklart att  min syster hade sin mobil Avstängd!
Jag hade inget val, fick chansa hem till henne. Bad en snabb bön om att jessi skulle vara hemma eller att av någon konstig anledning att min mamma skulle vara där kl 19 på kvällen.

Jag kom precis hem till min syster då Mamí skulle sätta in nyckeln i låset!! Så jag sprang in och hämtade avin för min nya mobil + sim kort! Nu är den färdig laddad och väntar på att bli använd! :)

Fick då veta att Pellie försökt få tag på mig för att avboka vår biodejt! Då ringer jag E och frågar om han kan och han ställer upp.
Sen pratar jag med nasse i ca 45min på tel, under tiden får jag ont i svanken och nacke men tänker inte mer på det förrän jag ska äta. Då få rjag grymt ont i kroppen och i nacken, börjar jag bli sjuk? E kommer i lagom tid för att se mig helt försörd. Nu gosar jag in mig sängen och hoppas att morgondagen börjar med en frisk pepita!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback