kramar och uppmuntrande ord

E kramade om mig och sa att jag inte skulle låta lite motgångar förstöra min tro på mig.
Han har absolut rätt, jag känner mig mycket bättre nu och segern kommer kännas ännu bättre nu när jag har värsta fighten på gång.
Mor min svarade, hon gav inga speciella råd, inge gullande men ändå när vi la på så kändes det genast mycket bättre. Konstigt det där med mammor.

Sen så gav jag med mig och åt e's halvfabrikat mat, det smakade fiskpinnar. Alla som känner mig vet att jag avskyr fiskpinnar, äcklig eftersmak!!Men nu ååt jag åtminstonde maten så nu slipper jag det igen. :) Tanken som räknas baby, så jag är glad ändå. Jag åt tom 1,5 panderad fisk(pinne) och en massa av den goda salladen E gjorde till.

poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback