Ny soffa & Bio med nära & kära

Har fått hem vår nya soffa!! IIIHHH den är sååå fin! *stolt*

Har precis fått i mig god hemlagad thaimat, som var riktigt gott!! (stolt över sin man)
Och fått sällskap hem av honom också från pendelstationen hit, ska snart gå och lägga mig riktigt nära honom!

Har haft en vädligt kul dag idag, har städat och förberett på att soffgubben (det var en ung kille men whateva') skulle komma och lämna vår vackra/sköna/fina soffa. Sen så åkte jag in till stan för att träffa Pellie,lillsyster och storsyster :)
Vi satt alla och flina under hela filmen, den var UNDERBAR!! Gå och se Twilight innan den försvinner!
Jag vill se den igen och igen, igen,igen. Ja ni fattar :)

Nä nu ska jag sussa

sov gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback