Liiiiite shopping

Okey nu är det så här, eftersom jag satsar på eget så är man ganska så fattig. Så när jag träffade nasse sa jag tgill mig själv att jag Inte skulle shoppa något, men så gick vi in på Sisters. Jag hittar aldrig nåt på sisters, men så ser jag den! Den kallade på mig och jag kunde inte hindra mig från att gå fram och plocka upp den, det stod: love, passion och faith -mina nyckelord!
Innan ni tror att det är en minikort tisha som visar magen och har ett sådant tryck på så ska ni veta att det var ett smycke!
Alla som känner mig vet att jag inte har varit mkt för smycken trots att dem är en jätte bra komplement till snygga kläder, men jag har aldrig kännt att jag passat i sådant...tills nu. Jag har börjat använda örhängen och halsband så när jag hittade den här visste jag att jag måste ta hem.
diddi- halsband i bruntläder
kostade 299:- och E tyckte det var ett klockrent Pepita-smycke :)
Vet att det inte är en så bra bild, ska ta fram systemkameran och visa senare.

Nu ska jag hälsa E välkommen hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback