Mode- Skor för våren/sommaren

Kan ju meddela att ni ser mig närma mig skor får ni hejda mig, för nu har jag skor så att det räcker och blir över! (fast nya aerobicsskor skadar ju verkligen inte)
Ni har ju sett vad jag köpt innan men nu ska ni få se:

Mode Skor- Våren/Sommaren 2009


seglarskor, vita från h&M kilklack hm, bruna bruna sandaler med klack från h&m
Vita, H&M 129:-  Kilklack H&M ca 380:-        H&M Sandaler m. klack 199:- (alla bilder lånade av H&M -shop online)

Sen så köpte jag en mönstrad klänning och ett halsband, ja ni vet ju att jag fått nåt för halsband.
Guldkedja med färgglada med små runda plupparMönstrad klänning från h&m, lite safari/exotik just the whay i want it :)
Halsband  59.90:-  Mönstrad klänning ca 199:- (alla bilder lånade av H&M shop-online)

Tur att man har beställt lite i taget och betalat lite i taget, så kommer allt som en sommarpresent!




Kommentarer
Postat av: Lellan

hmm, vilken storlek beställde du skorna i...? ;)

2009-03-16 @ 12:47:28
Postat av: Sara

Haha.....Lellan, du är för rolig!!! Inte kan du väl gå och ta Gabsis skor och kläder. Det är ju en smula fräckt. Men seriöst Gabsi, vilken storlek? vrååålskrattar

2009-03-16 @ 16:28:47
Postat av: Pepita

hehehe, well som vanligt i stl 37 :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback