Pudelrockare..

Ni vet hur man kan ha en dålig hår-dag? ja, det trodde jag att jag visste hur man kunde ha, men så tvättade jag håret idag och det fick ett liv för sig själv! Jag lovar, jag har aldrig sett mitt hår bli så här förut! Jag är i chocktillstånd, det är en blandning mellan krusigt och rakt och längstner lockigt...jag ser ut som en pudelrockare! Min LUGG! den är körd...jag vet inte vad jag ska göra, helt ärligt så tror jag att om jag plattar det så kommer det ändå sticka ut överallt, kommer se ut som hon häxan Mim i kalle anka serierna.
well, jag är iaf inte sjuk längre!

Kommentarer
Postat av: Sara

Moahahahahahahahahaha....förlåt att jag skrattar, men jag kan riktigt se allt framför mig. Du och ditt hår är bara för roligt! :o)

2009-03-06 @ 17:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback