Sneakers n' stuff

Hallå, jobbat sent idag med visitkort och foldrar som ska skickas till tryckeri. Imorrn blir det en heldag med offertskrivning och planering, som jag hoppas blir accepterad :)

Jag är inte en sneakers tjej egentligen, vill jag ha några så ska det vara några som sticker ut lite och på min födelsedag (för längesen) fick jag några ursnygga! Har inte använt dem innan eftersom det var snö,slask och för kallt. Men nu när solen är på väg så kan jag bära upp dem!
rosaprickiga sneackers från puma
vad jag hade på mig idag får ni inte se eftersom jag har varit febrig och klätt/sett ut som det :)

Herrmode
Annars kan jag meddela att om du är ute efter en snygg jacka att börja använda vid plusgrader så finns det en grymt snygg jacka på H&M! Jätte snygga detaljer så som dragkedjor och riktigt fin blåfärg!
dragkedja_blåmcjacka 798:-
Tänkte dra iväg till stan i helgen och kolla vilka jeansjackor som är snygga iår för er grabbar men även leta efter snygga shorts för våren/sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback