Söndags mys & dagen efter

Hallå!
Har varit på promenad med E idag och känner att all min ork bara försvann, lust att lägga mig och sova för dagen men ICKE!
Ska till Willys snart och köpa mat så att inte kylskåpet gapar tomt igen, vardagssörja! Men egentligen gillar jag att storhandla, men bara inte på Willys. Där får jag inte inspiration, allt ser så..oaptitligt? Jag är ett stort fan av Ica Maxi, där får jag inspiration, allt är så fräscht och bra planering! Men E vägrar köpa där...*morr* 

Igår var super trevligt! Vi hade bokat bord till kl 19, eftersom E alltid gör allt i sistaminuten så gick vi till stinsen halv fyra för att  e skulle klippa sig. Det blev grymt snyggt! Typiskt att vi hitta en frisör på stinsen som sen ska vara mamma ledig! menmen, under tiden som e klippte sig såg jag hur en frisör lockade håret på en tjej med en plattång! Då bestämde jag mig för hur mitt hår skulle se ut för kvällen :)
Så här såg jag ut när vi gick runt i stinsen, myskläder:
MQ-tröja, leggings och myshalsduken,
såg för täääskig ut i fejjan så det får ni slippa ;)

När vi var där så köpte E zebraklänningen/toppen åt mig! Så den bar jag igår kväll med dem mönstrade strumpbyxorna som typ alla mina vänner har från åhlens. Och vilken PANIK det blev då, vi kom ju hem så sent så skulle jag hinna LOCKA HÅRET! Men jag hann, precis! Tyvärr glömde jag ta bild på det hela, jag är grymt besviken på mig faktiskt. Det var länge sen jag var så nöjd med helheten som jag var igår och så missade jag att föreviga den!  Men det är inte hela världen! :)

E köpte oxå en grymt snygg sjal från Carlings Sen så köpte han Inte denna hatt fast jag tyckte han passade i den.
flerfärgad sjal av märket Vandals- köpt på Carlings  Hatt från carling 
kostar 199:-  Vad tycker ni? Borde han köpa den?

Senare ska jag ta bild på E, när han bär upp den nya tischan han fick av lellie i present och sjalen han fick av M & D. Jätte fina presenter btw! mohaha, snart ska han få leka modell, hans favorit sysselsättning ;)

Så nu ska jag till Willys, men jag avslutar inlägget med en bild på vad jag vaknade bredvid imorse!
hampus sover på pappas arm

gulligt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback