Tränar för skojs skull?

Jag har alltid undrat över varför företag- inriktning träning inte har klurat ut hur man ska peppa sina medlemmar.
Men nu äntligen så har Friskis&Svettis (av alla, jo jag vet fördomsfullt men men) tagit fram ett koncept, en community där man kan skriva hur, när och var man har tränat. det behöver inte vara friskis & svettis, men nu har medlemmarna fått en extra push! Jag är grymt imponerad utav dem, trodde att ett företag som tjänar så mkt mer så som Sats skulle satsa på detta först, men där visas det tydligt att den lilla kan han också!
Så kika på sidan vetja, Friskis
Själv hoppas jag att jag joinar Friskis & svettis (och inte bara sajten) denna vecka, för jag vill verkligen vara fin till sommaren iaf känna mig finare!
Lust att joina friskis och peppa varandra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man borde ställa till med fest dom gångerna jag tränar och ge grisar vingar för det är fan inte ofta! :)

2009-03-18 @ 21:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback