Whyred- utförsäljning

Whyred- utförsäljning

Var och kollade på Whyred utförsäljningen, inte för min del eftersom jag har ganska mycket kläder utan för en viss Herr E :)
Vi hittade jättefina och coola jeans till honom ( ja 3 för 800:-, vilket kap!) tyvärr så filmade vi inte som Ebba gjorde, sedan hittade vi en munktröja med jätte snygga detaljer. Jag tycker dock inte att det fanns lika mycket snyggt (tycke och smak) för killar som det gjorde för tjejer. Var man tjej så kunde man testa i evighet!  Men det jag tyckte var super snyggt vad en mocka väska i mörk lila som dem sålde för 800kr, om du kan så KÖP! Den kommer vara en evig vän ;)

Fick bild på munktröjan som vi köpte på utförsäljningen, dock ej på jeansen. Men ni kan se vilka vi köpte ;)
mörk munktröja med detaljer whyred munktröja 2:a bilden

Dessa jeans blev det, i färgerna klarblå, pastell ljusblå och ett par beige/gråa.( SID & DEE)
Fina whyred jeans med lite stretch-känsla. SID Valde ett par Dee i pastellljusblå, kan funka... en andra bild på färgen Beige/ grå whyred deeännu ett whyred beige/grå dee

Dem första tycker jag om eftersom dem e stentvättade, så även om dem är åt den rakare formen så ser det inte ut så med tvätten, plus att den kommer vara riktigt snygg när den är uppkavlad, loose fit och en schysst tisha, eller kanske ett linne! (hittade ett jääätte snyggt linne till killar på whyred, men lyckades inte övertala E, nåt om att 30 graderstvätt inte går ann...passar även tjejer så kika på den!)

Sen lovade jag bättre bild på halsbandet:
halsband köpt på sisters

Sen så kan jag meddela att jag fortfarande är i chocktillstånd, snöovädret överaskade verkligen! När jag kollade vädret skulle det vara 3plus grader men inge snö så vakna man av snöstormen :)

Kul eftersom det blir härligt vitt överallt och trisst för: När kommer våren??

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback